Debaty

« wstecz

Działy personalne wybijają się na strategicznego partnera zarządów – taki wniosek płynie z najnowszych badań ICAN Research. Mimo coraz większej roli w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm, HR nadal musi jednak sprostać wielu wyzwaniom. Jednym z największych jest nadążenie za zmianami zachodzącymi na rynku, w branży i w organizacjach.

Nowoczesne siły HR-owe bez wątpienia muszą też być bardziej agresywne w działaniu. Potrzebują więcej zacięcia biznesowego i kompetencji, które zwiększą ich skuteczność we wsparciu biznesu. Muszą też przyszykować się do bardziej zaciętej walki o pracownika. Z czym jeszcze w najbliższym czasie zmierzą się działy personalne?

Zobacz transmisję debaty online „HR w natarciu. Co czeka działy HR w 2019 roku?” i dowiedz się m.in.:

  • jaka jest kondycja polskich działów HR w świetle najnowszych wyników badań ICAN Research opublikowanych w listopadowym wydaniu „Harvard Business Review Polska”?
  • na jakie wyzwania muszą przygotować się osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi w polskich firmach i jak mogą im skutecznie sprostać?
  • na czym działy HR powinny koncentrować swoje wysiłki, by wspierać swoje organizacje w realizacji celów strategicznych?
  • w jakich dwóch kluczowych obszarach działy personalne muszą zwiększyć swoje kompetencje?
  • jak na przestrzeni kilku lat zmieniły się strategie rekrutacji i pozyskiwania utalentowanych pracowników i w jaki sposób uwzględnić te zmiany w strategii HR?

Podczas debaty zostaną zaprezentowane wyniki najnowszego badania ICAN Research „Wyzwania HR”. Debatę poprowadzi Lidia Zakrzewska, redaktor „Harvard Business Review Polska”.

Oglądaj na żywo »

Poznaj naszych ekspertów


Rafał Hiszpański

Rafał Hiszpański

Od 2016 roku Prezes D.A.S. Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A.

Od 2012 do 2016 roku piastował stanowisko Prezesa Zarządu Towarzystwa Ubezpieczeń Euler Hermes S.A. oraz Prezesa Zarządu Euler Hermes Services Sp. z o.o. Wcześniej pracował jako Dyrektor Zarządzający w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A., jednym z największych Towarzystw Ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada wysokie kwalifikacje z zakresu zarządzania, planowania i budowania strategii biznesowej. Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji UW uzyskując tytuł Magistra Prawa. W roku 2002, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, ukończył podyplomowe Studium Menedżerskie.

Krystian Adamczyk

Krystian Adamczyk

Product Marketing Specialist
eRecruitment Solutions sp. z o.o.

Od ponad 5 lat wspiera działy HR w realizacji procesów rekrutacyjnych. Odpowiada za komunikację z rekruterami korzystającymi z systemu eRecruiter.

Michał Lach

Michał Lach

Współzałożyciel platformy eTutor, gdzie odpowiada za rozwój oferty Flipped Blended Learning.

Uhonorowany przez Ernst&Young tytułem Przedsiębiorca Roku 2009. Dwukrotnie nominowany na Człowieka Roku Polskiego Internetu. Współzałożyciel kilku startupów, między innymi Audioteka.pl i diki.pl. Ekspert od nauczania języków obcych online.

Wcześniej założyciel i wieloletni prezes K2 Internet SA, największej polskiej agencji e-marketingowej, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz pracownik naukowy Uniwersytetu Warszawskiego.

Cezary Maciołek

Cezary Maciołek

Dyrektor Zarządzający, Wiceprezes Zarządu Grupa Progres.

Związany z branżą Outsourcingu i Human Resources od 2006r. Od 2014r. Wiceprezes Zarządu Grupy Progres - ogólnopolskiego dostawcy rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

Specjalizuje się w zagadnieniach zarządzania strategicznego, operacyjnego, sprzedaży, obsługi klienta, ekonomiki przedsiębiorstwa, analizy trendów na rynku pracy.

Katarzyna Sowa

Katarzyna Sowa

Dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Masterlease.

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR, zdobyte m.in. podczas wieloletniej pracy w GK LOTOS na różnorakich stanowiskach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi: od specjalisty, przez HR managera, aż po szefa Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Od maja 2017 roku związana jest z Grupą Masterlease, gdzie jako dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi od podstaw buduje dział oraz tworzy procedury i procesy z obszaru HR. W swoim portfolio posiada wiele projektów związanych zarówno z obszarem twardego, jak i miękkiego HR.

Robert Moreń

Robert Moreń

Dyrektor ds. Komunikacji w firmie Benefit Systems, dynamicznie rosnącej spółce giełdowej, lidera rynku pozapłacowychbenefitów pracowniczych w Polsce (m.in. karta MultiSport), a także w Czechach, Bułgarii i na Słowacji. Ma 20-letnie doświadczenie w dziennikarstwie, public relations i komunikacji korporacyjnej. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Oklahoma State University. W 1993 roku otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i German Marshall Fund za najlepszy debiut dziennikarski. Opublikował kilkaset artykułów w Spotkaniach, Życiu Warszawy, Polityce, a także w USA Today. Pracował również jako reporter "Faktów" TVN i dyrektor ds. mediów w agencji PR – Point of View.

Monika Wójcik

Monika Wójcik

Business Development Manager, TMF Poland Sp. z o.o.

Jako konsultant biznesowy skoncentrowana jest na identyfikowaniu potrzeb każdego z klientów oraz projektowaniu dla nich dedykowanych rozwiązań. Ponadto posiada długoletnią praktykę w obszarze zarządzania projektami oraz skutecznym budowaniem relacji z klientami, którą zdobywała m.in. w firmach z sektora FMCG oraz firmie doradczej z tzw. Wielkiej Czwórki. W ramach pracy z klientami, wspiera organizacje w budowaniu świadomości zróżnicowanych rozwiązań biznesowych dostępnych w szerokim wachlarzu usług TMF a następnie ich wdrażaniu przy współpracy z zespołem specjalistów.

Poznaj naszych partnerów


Data: 15 listopada 2018 roku
Godzina: 10:00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Debata - 15 listopada 2018