Webinaria

Klub HR zaprasza na webinarium:

Dział HR kluczem do udanej transformacji firmy

Błyskawiczne tempo zmian rynkowych i postępująca cyfryzacja wymuszają na organizacjach prawdziwą transformację zarówno na poziomie struktury i strategii, jak i kompetencji pracowników. W obliczu dynamicznej rzeczywistości organizacje chcą rozwijać takie zdolności, jak zwinność i szybkość do działania. W tej sytuacji rośnie rola działów personalnych – to właśnie na nich spoczywa odpowiedzialność za przeprowadzanie tak dużej zmiany w życiu organizacji. Działy HR pełnią dziś strategiczną funkcję w firmie, będąc partnerem w poszukiwaniu odpowiednich ludzi do pracy. Jednak pracowników ubywa zamiast przybywać, a problem rekrutacji i dostępu do kluczowych kompetencji stanowi główne wyzwanie dla rozwoju biznesu. Jak poradzić sobie z tą sytuacją? Jak przeprowadzać rekrutacje i stworzyć ofertę wartości, by przyciągnąć potencjalnych pracowników? Jak HR może zwalczać przeszkody w rozwoju firmy?

Weź udział w webinarium Klubu HR, a już 19 listopada 2019 r.:

  • dowiesz się, jak dział HR może wpływać na transformację firmy i kształtowanie kultury angażującej pracowników,
  • przekonasz się, jak sztuczna inteligencja zmieni proces rekrutacji i jak wykorzystywać ją na potrzeby organizacji,
  • dowiesz się, jak zwalczyć bariery wzrostu firmy dzięki współpracy z działem HR,
  • otrzymasz skuteczne metody pozyskiwania talenty wewnątrz firmy i dowiesz się, na czym polega zjawisko ich mobilności,
  • poznasz metody wypracowania modelu pracy zdalnej w firmie oraz sprawdzisz, jak wybrać odpowiedni system do zarządzania pracownikami wykonującymi swoje obowiązki poza biurem,
  • sprawdzisz, jak zapewnić pracownikom odpowiedni rozwój, a także poznasz 12 trendów w tym obszarze,
  • dowiesz się, od czego zależy sukces programu benefitów i jak określić politykę świadczeń, by przynosiła oczekiwane rezultaty.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Organizatorzy i partnerzy:

Calamari
Credit Agricole
Etutor
Grupa Progres
Mybenefit

Poznaj naszych ekspertów:

Cezary Maciołek, Wiceprezes Zarządu Grupy Progres

Cezary Maciołek

Wiceprezes Zarządu Grupy Progres

Związany z branżą Outsourcingu i Human Resources od 2006r. Od 2014r. Wiceprezes Zarządu Grupy Progres. Pomysłodawca i współtwórca stworzenia trzech niezależnych linii biznesowych Progres HR, Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting w ramach Grupy Progres oraz autorskiego wydarzenia, jakim jest konferencja Kurs na HR.
Absolwent studiów Master of Bussiness Administration na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończył program ICAN Management organizowany przez Canadian International Management Institute oraz studia podyplomowe dla Menedżerów Sprzedaży na wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Kolegium Nauk o Przedsiębiorczości, kierunek Zarządzanie. Wolne chwile spędza na podróżach. Zagorzały fan sportów zimowych i gry w golfa.

Hubert Lisek, współzałożyciel i członek zarządu Calamari

Hubert Lisek

Współzałożyciel i członek zarządu Calamari

Z branżą HR związany od ponad 5 lat. Na co dzień dba o rozwój Calamari - narzędzia do zarządzania nieobecnościami i elektronicznej ewidencji czasu pracy, z którego aktualnie korzystają firmy z ponad 90 krajów na całym świecie. Miłośnik sportu, a w szczególności piłki nożnej, którą intensywnie trenuje w każdej wolnej chwili. Z wykształcenia magister inżynier Informatyki na wydziale Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie.

Anna Podlewska, dyrektor ds. Strategicznych Inicjatyw HR w Credit Aricole Bank Polska SA

Anna Podlewska

Dyrektor ds. Strategicznych Inicjatyw HR w Credit Aricole Bank Polska SA

Z branżą HR związana od 14 lat. Odpowiadała za pozyskiwanie i rozwój Talentów, narzędzia oraz procesy oceny, feedbacku i rozwoju w organizacji. Aktualnie prowadzi programy dotyczące zaangażowania pracowników, angażującego przywództwa, transformacji kultury organizacyjnej, zarządzanie zmianą i programy Talentowe. Trenerka twórczego myślenia, Certyfikowany ICC Coach, w zarządzaniu zmianą ceni i stosuje metodę PROSCI.

Łukasz Sennik, Metodyk w firmie LangMedia

Łukasz Sennik

Metodyk w firmie LangMedia

Doświadczony lektor języka angielskiego biznesowego i specjalistycznego. Kiedyś uczył innych lektorów jak uczyć. Dziś pokazuje działom HR, jak za pomocą kursów językowych zwiększyć potencjał pracowników i zaproponować im benefit, który wpłynie na wartość firmy. Od kilkunastu lat prowadzi projekty językowe w firmach, poprawiając efektywność i skalę działania zespołów na każdym szczeblu organizacji.

Emilia Strzelecka, 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych organizacjach FMCG (Cadbury Wedel, LOTTE Wedel) i B2B (ORIX, Adecco), w obszarach rozwoju organizacji, komunikacji wewnętrznej, HR business partneringu i zarządzania zespołem personalnym.

Emilia Strzelecka

20-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych organizacjach FMCG (Cadbury Wedel, LOTTE Wedel) i B2B (ORIX, Adecco), w obszarach rozwoju organizacji, komunikacji wewnętrznej, HR business partneringu i zarządzania zespołem personalnym.
Inicjatorka i realizatorka programów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju pracowników i employer brandingu, np. Czekolada to Wedel wzmacniający zaangażowanie pracowników, wypracowanie kultury organizacyjnej i kodeksu etycznego w spółce powstałej po oddzieleniu od struktur korporacyjnych, rozwijania menedżerów w programie Ludzie moja Pasja i Management Essentials oraz wdrożenia ustrukturyzowanego programu staży.
Certyfikowany Coach ICF, praktyk porozumienia bez przemocy (NVC), specjalista ds. dobrostanu pracowników. Edukuje poprzez inicjatywę #CodziennieMałaRzecz.
Partner w ZdrowiewBiznesie.pl - programie o interaktywnym charakterze, który uczestnicy cenią za wyjątkową inspirację i proste do zastosowania wskazówki wspierające zmianę nawyków. Warsztaty poruszają 4 ważne dla zdrowia kwestie: ciało i fizjologia, odżywianie, radzenie sobie ze stresem i skuteczne wdrażanie zdrowych nawyków. Innowacyjną formułę uzupełnia aplikacja, która poprzez grywalizację angażuje pracowników do dbania o siebie i siebie nawzajem, by z sukcesem napędzać wyniki.

Agata Żmudzińska, Ekspert ds. popularyzacji benefitów i Kierownik działu marketingu w MyBenefit.

Agata Żmudzińska

Ekspert ds. popularyzacji benefitów i Kierownik działu marketingu w MyBenefit.

Z branżą benefitów i HR związana od ponad 7 lat. Dziś dba o komunikację i promocję najstarszej na rynku Kafeterii, wcześniej współtworzyła w niej portfolio benefitów. Z wykształcenia i zamiłowania organizator czasu wolnego swojego i innych. Miłośniczka podróży, dobrych zdjęć, ciekawych tekstów i mediów społecznościowych.

Data: 19 listopada 2019 roku
Godzina: 10:00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Webinarium - 19 listopada 2019