Webinaria

« wstecz

Employee Experience: rekrutuj i zatrzymuj najlepszych pracowników

Webinarium Klubu HR:

Odszukać, zatrudnić, zatrzymać – czy potrafisz z sukcesem realizować trzy złote cele HR-owca?

Nikt nie powiedział, że to będzie proste. Współcześni menedżerowie HR wykorzystują coraz większą liczbę coraz bardziej różnorodnych kompetencji do realizowania coraz trudniejszych wyzwań!

Jednym z takich kluczowych, ale niełatwych obowiązków jest zarządzanie doświadczeniami pracowników w organizacji, czyli działania z obszaru tzw. Employee Experience (EE).

Employee Experience to suma doświadczeń pracownika z pracodawcą na wszystkich polach i etapach działania, poczynając od procesu rekrutacji, przez rozwój w firmie, aż po odejście z organizacji.

Przywództwo, struktura organizacyjna, komunikacja, współpraca – to przykłady czynników składających się na EE.

Już 19 lutego o godzinie 10:00 zapraszamy na eksperckie webinarium Klubu HR, podczas którego zostaną omówione tajniki efektywnego kreowania Employee Experience.

Podczas webinarium dowiesz się m.in.:

  • Które korzyści pozapłacowe najsilniej wpływają na poziom zadowolenia i jakość pracy w zespole?
  • Jakie praktyki EE uważane są za staromodne i nieskuteczne?
  • Czy proces rekrutacji jest działaniem wizerunkowym?
  • Co oprócz wysokości wynagrodzenia i materialnych benefitów stymuluje zaangażowanie i motywację w organizacji?
  • Jakie prognozy na przyszłość mają dla branży EE eksperci?
Zgłoś swój udział, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Poznaj naszych ekspertów:


dr Urszula Wysocka

dr Urszula Wysocka

dyrektor rozwoju biznesu w ICAN Institute

Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz dyplom Executive Master of Business Administration Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest wykładowcą na WSB. W ICAN Institute odpowiada za rozwój programu ICAN Business Advisor oraz innych programów dla menedżerów i pracowników instytucji finansowych. W trakcie kariery naukowej i zawodowej zdobyła doświadczenie w zarządzaniu bankowością we wszystkich jej obszarach. Uczestniczyła w wielu projektach mających na celu poprawę efektywności zarządzania w największych bankach w Polsce. Pracowała w firmach należących do największych grup finansowych na świecie, m.in. w Pekao S.A., Banku Zachodnim WBK S.A. oraz PZU S.A., a także współpracowała z Komisją Nadzoru Finansowego oraz Związkiem Banków Polskich.

Katarzyna Nałęcz

Katarzyna Nałęcz

Cluster HR Delivery Manager, TMF Poland

Dołączyła do TMF w grudniu 2018 roku jako Cluster HR Director, wspierając swoim doświadczeniem oddziały w Warszawie, a także w Czechach, na Słowacji i na Ukrainie. Rozpoczynała swoją karierę w dziale rekrutacji, następnie zdobywała doświadczenie w Cisco i Betacom SA na stanowiskach HR Manager i Country Lead. Do obszarów jej specjalizacji należą przede wszystkim: zarządzanie wynagrodzeniami i świadczeniami, rozwój talentów, rekrutacja, coaching i mentoring. Jest zwolenniczką inicjatyw wpływających na wzrost zadowolenia pracowników w miejscu pracy.

Data: 19 luty 2019 roku
Godzina: 10:00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Webinarium - 19 luty 2019