Webinaria

« wstecz

Employee Experience: rekrutuj i zatrzymuj najlepszych pracowników

Webinarium Klubu HR:

Odszukać, zatrudnić, zatrzymać – czy potrafisz z sukcesem realizować trzy złote cele HR-owca?

Wśród mnogości ofert pracy, benefitów i premii, rzeczywistą walutą przyszłości okazuje się zaangażowanie w pracę. Najlepsi pracownicy idą tam, gdzie czują, że ich praca ma znaczenie.

Zapraszamy na relację z eksperckiego webinarium Klubu HR, podczas którego omówione zostały tajniki efektywnego kreowania Employee Experience w oparciu o najświeższe wyniki badań ICAN Research.

Oglądając webinarium dowiesz się m.in.:

  • Jak budować zespół zaangażowanych specjalistów?
  • Co oprócz wysokości wynagrodzenia i materialnych benefitów stymuluje zaangażowanie i motywację w organizacji?
  • Które korzyści pozapłacowe najsilniej wpływają na poziom zadowolenia i jakość pracy w zespole?
  • Jakie praktyki EE uważane są za staromodne i nieskuteczne?
  • Jakie prognozy na przyszłość mają dla branży EE eksperci?
Zgłoś swój udział, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych

Obejrzyj relację

Partnerzy wydarzenia:


Poznaj naszych ekspertów:


dr Urszula Wysocka

dr Urszula Wysocka

dyrektor rozwoju biznesu, ICAN Institute

Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz dyplom Executive Master of Business Administration Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest wykładowcą na WSB. W ICAN Institute odpowiada za rozwój programu ICAN Business Advisor oraz innych programów dla menedżerów i pracowników instytucji finansowych. W trakcie kariery naukowej i zawodowej zdobyła doświadczenie w zarządzaniu bankowością we wszystkich jej obszarach. Uczestniczyła w wielu projektach mających na celu poprawę efektywności zarządzania w największych bankach w Polsce. Pracowała w firmach należących do największych grup finansowych na świecie, m.in. w Pekao S.A., Banku Zachodnim WBK S.A. oraz PZU S.A., a także współpracowała z Komisją Nadzoru Finansowego oraz Związkiem Banków Polskich.

Katarzyna Nałęcz

Katarzyna Nałęcz

Cluster HR Delivery Manager, TMF Poland

Dołączyła do TMF w grudniu 2018 roku jako Cluster HR Director, wspierając swoim doświadczeniem oddziały w Warszawie, a także w Czechach, na Słowacji i na Ukrainie. Rozpoczynała swoją karierę w dziale rekrutacji, następnie zdobywała doświadczenie w Cisco i Betacom SA na stanowiskach HR Manager i Country Lead. Do obszarów jej specjalizacji należą przede wszystkim: zarządzanie wynagrodzeniami i świadczeniami, rozwój talentów, rekrutacja, coaching i mentoring. Jest zwolenniczką inicjatyw wpływających na wzrost zadowolenia pracowników w miejscu pracy.

mgr Magdalena Kartasińska

mgr Magdalena Kartasińska

dietetyk, Dailyfruits

Dietetyk, absolwentka Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie kliniczne zdobywała na wielu warszawskich i olsztyńskich oddziałach szpitalnych. Dietetyk w poradni dietetyczno psychologicznej, w której przeprowadza specjalistyczne konsultacje indywidualne z zakresu dietetyki klinicznej. Uczestniczka projektu propagującego zdrowe żywienie wśród pracowników biur. Edukatorka żywieniowa w projekcie szerzącym wiedzę o znaczeniu zdrowego odżywiania się oraz odpowiedniej kompozycji posiłków wśród uczniów szkół podstawowych i średnich. Ekspert ds. dietetyki i zdrowego żywienia w telewizji śniadaniowej.

Magda Pietkiewicz

Magda Pietkiewicz

prezes, zmotywowani.pl

Współwłaścicielka firmy Zmotywowani.pl, oferującej kompleksowe usługi badania zaangażowania pracowników, doradztwa w obszarze programów zaangażowania oraz ich wdrożenia w organizacji. Jako Prezes Zmotywowani.pl odpowiedzialna za strategię, metodologię prowadzonych działań, za rozwój platformy oraz nadzór merytoryczny.

Ekspert Europejskich Agencji: RE, EASME oraz CHAFEA.

Z wykształcenia Inżynier Ochrony Środowiska oraz absolwentka studiów MBA z zakresu zarządzania biznesem na Oxford Brookes University. Champion in Engagement Gallup 2017.

Agnieszka Balcerska

Agnieszka Balcerska

dyrektor Pionu HR, LINK4

Dyrektor Pionu HR w LINK4 od lutego 2017 roku. Wcześniej pełniła funkcję szefa HR dla Europy Środkowej i Wschodniej w Fox Networks Group. Posiada 15-letnie doświadczenie w HR w Polsce i za granicą, zdobyte w firmach takich jak Reckitt Benckiser, Grupa Danone czy Coca-Cola. Z HR związana jest od zawsze, zarówno z obszarem „twardym" opartym na prawie pracy i kontrolingu personalnym, jak też z obszarem „miękkim", dotyczącym rozwoju pracowników, szkoleń i budowania zaangażowania.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Neofilologii o specjalności portugalistyka oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie o specjalności PR oraz Komunikacja Korporacyjna.

Robert Moreń

Robert Moreń

dyrektor ds. komunikacji, Benefit Systems

Posiada 20-letnie doświadczenie w dziennikarstwie, public relations i komunikacji korporacyjnej. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Oklahoma State University. W 1993 roku otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i German Marshall Fund za najlepszy debiut dziennikarski. Opublikował kilkaset artykułów w Spotkaniach, Życiu Warszawy, Polityce, a także w USA Today. Pracował również jako reporter "Faktów" TVN i dyrektor ds. mediów w agencji PR – Point of View. W latach 2003-2013 był rzecznikiem prasowym, a następnie dyrektorem zarządzającym w Banku Pekao SA oraz członkiem Komitetu Wykonawczego Identity & Communications Grupy UniCredit. Następnie w latach 2013-2014 był Dyrektorem Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT. Przed przyjściem do Benefit Systems (w kwietniu 2017) był zastępcą globalnego szefa komunikacji firmy MoneyGram, odpowiedzialnym za region EMEAAP (Europa, Bliski Wschód, Afryka, Azja i Pacyfik).