SPOTKANIA NETWORKINGOWE

« wstecz

Coraz więcej firm boryka się ze skutkami małego zaangażowania pracowników i ich małej orientacji na wyniki. Przekłada się to na drastyczny spadek efektywności i skuteczności wewnętrznych procesów. Jak temu zaradzić?

Kluczową kompetencją współczesnych przedsiębiorstw staje się tworzenie nowoczesnego środowiska pracy, które motywuje pracowników do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji i wykorzystywania w praktyce talentów. Okazuje się, że przedsiębiorstwa, które świadomie kształtują kulturę organizacyjną bazującą na zaangażowaniu ludzi osiągają aż trzy razy lepsze wyniki finansowe. Przy okazji zyskują one bezcenny wyróżnik, którego konkurencja nie będzie w stanie powielić, tak jak robi to nawet z najbardziej innowacyjnymi produktami czy usługami.

W jaki sposób realizować cele firmy dzięki kulturze przywództwa? Jak zadbać o unikalną atmosferę pracy, przekładającą się na lepsze rezultaty biznesowe? Wykorzystaj sprawdzone narzędzia i metody, dzięki którym stworzysz nową przewagę swojej firmy w postaci kultury przywództwa!

Dołącz do uczestników bezpłatnego spotkania Klubu HR w Rzeszowie i dowiedz się m.in.:

  • Jakie są konsekwencje nieświadomego wpływu liderów na prace podwładnych i jak uniknąć negatywnych skutków zarządzania oderwanego od wartości firmy?
  • Jak powiązać rozwój pracowników z celami długoterminowymi firmy, kształtując zasoby różnorodnych kompetencji niezbędnych do realizacji strategii?
  • Dlaczego ważniejsze staje się osiąganie wyznaczonego celu niż sposób realizacji zadania?
  • W jaki sposób stymulować konstruktywne zachowania i postawy pracowników?
  • Jak zacząć świadomie zarządzać kulturą organizacyjną, która sprzyja modelowaniu pożądanych postaw wśród zatrudnianych osób?
  • Jakie czynniki mają wpływ na defensywne zachowania pracowników i jak je neutralizować?
  • Jak zwiększać poziom satysfakcji pracowników i klientów dzięki kształtowaniu dobrych relacji w zespołach?

Pamiętaj, że spotkanie networkingowe HBRP i ICAN Institute to niepowtarzalna okazja do nawiązania nowych znajomości. To również szansa na wymianę doświadczeń z doświadczonymi ekspertami, menedżerami i prezesami z Twojego regionu.

Zgłoś swój udział i buduj z nami społeczność liderów HR!

Zapoznaj się z agendą spotkania w Rzeszowie


13:30 – 14:00
Rejestracja uczestników spotkania
14:00 – 15:00
Powerspeech i warsztaty
Jak kształtować i wykorzystać kulturę organizacyjną do efektywnego rozwoju pracowników?

Maria Mycielska-Toth, ekspert ICAN Institute
15:00 – 15:15
Zapraszamy na przerwę kawową połączoną z networkingiem
15:15 – 16:15
Debata ekspercka
Jak zakorzenić w firmie kulturę ciągłego rozwoju?
16:15 – 16:30
Sesja Q&A + networking

Poznaj naszych ekspertów:


Podczas spotkania wystąpią eksperci Klubu HR oraz partnerzy inicjatywy, którzy chętnie podzielą się z Tobą wskazówkami – nie tylko podczas swoich prelekcji, ale również w czasie sesji networkingowej.

Maria Mycielska-Toth

Maria Mycielska-Toth

Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe w 15 krajach Europy i Azji. Nadzorowała również projekty badawcze związane z rozwojem przywództwa, osobistej skuteczności oraz budowaniem efektywnej kultury organizacyjnej na wszystkich szczeblach organizacji: od indywidualnych pracowników przez wpływ liderów aż po systemy i procesy.

Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów oraz akredytacji trenerskich, konsultingowych i coachingowych w tym uprawnienia nadane przez Communispond i Human Synergistics International.

Dołącz do uczestników naszego wydarzenia i zyskaj dostęp do ekskluzywnej wiedzy.

Pamiętaj: warunkiem wzięcia udziału w bezpłatnym spotkaniu biznesowym jest wypełnienie krótkiego formularza rejestracyjnego.



Partnerzy wydarzenia


Zgłoś udział

27 listopada 2018 r.

Uwaga: liczba miejsc ograniczona!

Po zgłoszeniu udziału otrzymają od nas Państwo e-mail z potwierdzeniem rezerwacji miejsca – tylko otrzymanie takiego potwierdzenia gwarantuje udział w spotkaniu networkingowym „Kultura przywództwa - Twój klucz do sukcesu firmy”.

W przypadku braku miejsc również przekażemy Państwu stosowne powiadomienie.