SPOTKANIA NETWORKINGOWE

« wstecz

Richard Branson wywrócił do góry nogami znany slogan mówiący o tym, że najważniejszy jest klient. „Wszystko jest na odwrót – napisał w swojej autobiografii – najważniejszy jest pracownik, bo zadowolony pracownik zadba, aby klient był zadowolony. Jeśli klient jest zadowolony, rośnie sprzedaż, więc na końcu zadowolony jest akcjonariusz”.

Najnowsze badania HR, w tym raport Deloitte, nie pozostawiają złudzeń – HR musi postawić pracownika w centrum i dostosować się do jego oczekiwań. Czas zadbać o tzw. Employee Experience, czyli w sposób usystematyzowany zarządzać doświadczeniami zatrudnionych osób. Tylko jak to zrobić?

Twoja firma również powinna we własnym interesie stwarzać zatrudnianym osobom możliwości rozwoju, a tych niezdecydowanych przyciągać polityką personalną nastawioną na doskonalenie pracowników. To zagwarantuje Ci wzrost zaangażowania, konkurencyjności, a także pozytywny wizerunek na rynku pracy. Przekonaj się, jak zapewnić podwładnym satysfakcjonujący rozwój, który przekłada się na większe zyski firmy.

Weź udział w spotkaniu Klubu HR w Lublinie i dowiedz się m.in.:

  • Jak kształtować trzy kluczowe elementy wpływające na doświadczenia pracownika, czyli kulturę organizacyjną, otoczenie i technologie?
  • Dlaczego wraz z wypracowaniem właściwej kultury organizacyjnej ważne jest także posiadanie prawidłowej, spójnej z nią strategii?
  • Czym tak naprawdę jest Employee Experience i dlaczego tak ważne stało się budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika od jego pierwszych do ostatnich dni w organizacji?
  • Jak nadążać za zmianami, szczególnie technologicznymi, i sprostać wymaganiom osób tworzących nowoczesne środowisko pracy?
  • Jak wykorzystać nowe technologie do zwiększania zaangażowania i zadowolenia z pracy, a także do pobudzania i motywowania pracowników?

Pamiętaj, że spotkanie Klubu HR to niepowtarzalna okazja do nawiązania nowych znajomości. To również szansa na wymianę doświadczeń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji.

Zgłoś swój udział i buduj z nami społeczność liderów HR!

Zapoznaj się z agendą spotkania w Lublinie


13:30 – 14:00
Rejestracja uczestników spotkania
14:00 – 14:15
Przywitanie gości połączone z sesją networkingową
Agata Tomczyk, menedżer Klubu HR, ICAN Institute
14:15 – 14:45
Kultura organizacyjna: nowa płaszczyzna strategicznego konkurowania i wygrywania w zmieniającym się świecie
dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”
14:45–15:00
Przerwa kawowa połączona z networkingiem
15:00–15:30
Kultura organizacyjna jako nowy kluczowy zasób strategiczny, którym należy zarządzać
dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”
15:30–16:00
Studium przypadku. Jak nowoczesne rozwiązania technologiczne mogą pozytywnie wpłynąć na zaangażowanie i zadowolenie pracowników?
Paweł Frydryszak, IT Project Manager, TMF Poland
16:00–16:40
Studium przypadku. Wykorzystanie Employee Experience w wybranych firmach.
Magdalena Grzesik, Kierownik oddziału Kraków, Grupa Progres

Poznaj naszych ekspertów:


Podczas spotkania wystąpią eksperci Klubu HR oraz partnerzy inicjatywy, którzy chętnie podzielą się z Tobą wskazówkami – nie tylko podczas swoich prelekcji, ale również w czasie sesji networkingowej.

dr Witold Jankowski

dr Witold Jankowski

prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca polskiej edycji magazynu „Harvard Business Review”, założyciel i prezes ICAN Institute (dawniej Canadian International Management Institute). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa (m.in. Marshall Goldsmith, Dave Ulrich, Heike Bruch), sprzedaży (m.in. Neil Rackham, Andy Zoltners, Jeffrey Gitomer) i innowacji (m.in. Andrew McAfee, Bernd Schmitt, Hal Gregersen).

Paweł Frydryszak

Paweł Frydryszak

IT Project Manager, TMF Poland

Dołączył do TMF Poland w 2014 roku, gdzie obecnie pełni funkcję IT Project Managera. Posiada rozległe doświadczenie we wdrażaniu procesów IT w dziedzinie w HRP w Polsce i za granicą. W swojej pracy skupia się na udoskonalaniu systemów i ich dostosowaniu zgodnie z oczekiwaniami klienta. Absolwent Uniwesytetetu Ekonomicznego we Wrocławiu z 2004 roku. W 2012 roku ukończył studia podyplomowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu z zakresu zarządzania projektami. Zdobywał doświadczenie w firmach takich jak HP czy LG Electronics.

Magdalena Grzesik

kierownik oddziału Kraków, Grupa Progres

Ma doświadczenie w stosowaniu Employee Experience głównie w obszarze ssc, czyli wdrażanie młodych talentów do struktur międzynarodowych, planowanie ścieżki kariery, angażowanie w wartości firmy do której się kieruje, przedstawienie możliwości dokształcania i rozwoju, aktywny kontakt w trakcie pracy oraz zaraz po jej zakończeniu, kierowanie w inne obszary z wykorzystaniem nabytej wiedzy i kompetencji u kolejnego pracodawcy. Swoje doświadczenia może podpierać stanowiskami white collars (customer service z językami, accountant, finance, logistic, business analyst, engineering).

Dołącz do uczestników naszego wydarzenia i zyskaj dostęp do ekskluzywnej wiedzy.

Pamiętaj: warunkiem wzięcia udziału w bezpłatnym spotkaniu biznesowym jest wypełnienie krótkiego formularza rejestracyjnego.



Zgłoś udział

Rejestracja zakonczona. Dziękujemy