Grupa Progres

Grupa Progres to Nowoczesne Usługi HR dla Biznesu. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem. Od 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce, w zakresie pracy tymczasowej (Progres HR), doradztwa biznesowego i szkoleń (Progres Consulting), rekrutacji stałych (Progres Permanent Recruitment), a także optymalizacji procesów i kosztów zatrudnienia (Progres Advanced Solutions). Na każdym etapie współpracy, możesz podjąć decyzję o rozszerzeniu oferty, gdyż wszystkie oferowane przez Grupę Progres usługi są kompatybilne. Dbając o standardy jakości obsługi oraz rozwój linii biznesowych, w sposób indywidualny i elastyczny dopasowujemy metodykę działań do Twoich potrzeb.

Jesteśmy członkiem i współzałożycielem Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia (SAZ), która zajmuje się budowaniem dobrego wizerunku branży HR oraz kreowaniem właściwego kierunku rozwoju.

Firma Grupa Progres w 2015 r. wdrożyła w życie autorskie wydarzenie – Kurs na HR. Jest to ogólnopolski cykl spotkań, który ma na celu integrację środowisk nauki, biznesu i lokalnych samorządów. Wspólnie dbamy o atrakcyjność lokalnego rynku pracy, otwartego dla nowych inwestycji, która sprzyjać będzie rozwojowi przedsiębiorstw, pracodawców, a także kandydatów.

Eksperci:

Cezary Maciołek

Cezary Maciołek

Dyrektor Zarządzający, Wiceprezes Zarządu

Związany z branżą Outsourcingu i Human Resources od 2006r. Od 2014r. Wiceprezes Zarządu Grupy Progres - ogólnopolskiego dostawcy rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

Specjalizuje się w zagadnieniach zarządzania strategicznego, operacyjnego, sprzedaży, obsługi klienta, ekonomiki przedsiębiorstwa, analizy trendów na rynku pracy.

Absolwent studiów Master of Bussiness Administration na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończył program ICAN Management organizowany przez Canadian International Management Institute a także studia podyplomowe dla Menedżerów Sprzedaży na wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Kolegium Nauk o Przedsiębiorczości, kierunek Zarządzanie.

Ewa Przybylska

Ewa Przybylska

Dyrektor ds. Rekrutacji Stałych oraz dyrektor Progres Consulting

W firmie Progres Permanent Recruitment odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami linii biznesowej i za rozwój standardów. Od ponad 10 lat z sukcesem przygotowuje i wdraża innowacyjne projekty w obszarze rekrutacji, aktywizacji zawodowej i outplacementu. Prowadzi również konsultacje z zakresu rozwoju kariery i rozwiązań HR.

Doświadczenie zdobywała w agencjach doradztwa personalnego oraz wewnętrznych działach HR. Pracowała na wielu rynkach zarówno w Polsce, jak i za granicą, zajmując stanowiska operacyjne i menedżerskie, odpowiadając m.in. za rozwój zespołów, doradztwo i sprzedaż. Jej niewątpliwym atutem docenianym przez współpracowników jest kreatywność, zaangażowanie i skuteczność w osiąganiu celów.